Ayam Penyet Padang Jawa

Hai, kali ni saya nak bagi review pasal kedai makan Ayam Penyet Padang Jawa. Bukan saya je review, ramai lagi bloggers yang dah review pasal kedai ni.

I am sure most of you yang duduk di Shah Alam tahu kewujudan kedai Ayam Penyet Padang Jawa ni. Setakat ni, ayam penyet paling sedap yang saya pernah makan adalah Ayam Penyet Epi (mahal) dan Ayam Penyet Padang Jawa (murah). Apa yang menarik disini ialah harganya cuma RM5 dan anda boleh ambil kuah serta nasi sendiri. Nak tambah nasi dan kuah free je. Sambal dia sedap. Kuah dia nampak macam air kosong tapi rasa rempah. Mostly kedai ni dipenuhi lelaki sebab lelaki memang suka makan banyak kan. Kedai ni buka sampai malam. Memang best.. Kalau anda berada di Shah Alam, anda wajib cuba.

Alamak, dalam banyak kali saya pergi, saya lupa langsung nak bergambar.

Uolls google lah sendiri ye..

Comments

Popular posts from this blog

Rosli Smart Suspension

ROSLI SMART AUTOMOTIVE/ SUSPENSION

BrotherHood.Co Seksyen 7 Shah Alam